1992

Se lansează colecţia Nautilus - prima colecţie de science-fiction din România.
Prima carte din colecţia Nautilus - Vânătorul de recompense, de Philip K. Dick

Apar primele 2 volume din Seria Dune, de Frank Herbert - cea mai populară serie science-fiction din lume

Nemira participă la prima ediţie a Târgului de carte Bookarest, la Teatrul Naţional din Bucureşti

Apare seria de Opere complete Vladimir Colin

1995

DEBUT: Horia Roman Patapievici, Cerul văzut prin lentilă

Nemira la Târgul de carte Bookarest
Ioan Petru Culianu apare pentru prima oară în România, cu eseul Monografia lui Mircea Eliade

Nemira deschide prima librărie la Iaşi

1997

Au loc Zilele Nemira (18-19 decembrie), la galeriile ArtExpo de la Teatrul Naţional din Bucureşti
Emil Bumaru publică prima carte după 15 ani la Nemira, Dintr-o scorbură de morcovi

Apare pentru prima dată în România o traducere din Alessandro Barrico, Mătase

2009

Nemira lansează primele e-book-uri din România

2022

Lansarea primului imprint de manga în limba română – NEZUMI by Nemira.
Mai aproape de comunitate prin lansarea conturilor de instagram Armada și Tik Tok Nemira, precum și @NEZUMI_bynemira - contul de instagram dedicat primului imprint manga din România
Lansarea unei campanii naționale de promovare a cititului, Bookvertising
Campania „Citește-i zilnic copilului tău”, Editura Nemi
„Cartea plantelor și a animalelor”, scrisă de Simona Popescu, din colecția Vorpal, coordonată de poeta Svetlana Câstean a câștigat următoarele premii: Premiul RRC pentru Poezie 2022, Cartea de Poezie a Anului (Festivalul Naţional „George Bacovia” BAC-FEST 2022), Premiul pentru poezie la Premiile Observator cultural 2022 și Premiul pentru poezie la Premiile Sofia Nădejde 2022.
Cartea „Oameni mari”, de Maria Orban, a fost selectată la Festival du Premier Roman de Chambéry 2022.
Cartea „Teo de la 16 la 18”, de Raluca Nagy, a fost nominalizată la: Premiul Uniunii Europene pentru Literatură 2022, Premiul Leibniz pentru Proză 2022, Premiile Observator cultural, categoria „Proză“, ediția 2022, Premiul Național de Proză „Ziarul de Iași” 2022, și la Premiile „Sofia Nădejde” pentru literatură scrisă de femei, la categoria „Proză“.
Campania de promovare a cititului BOOKVERTISING a primit 3 premii la Internetics, cel mai important festival de marketing și publicitate online din România: GOLD la categoria SOCIAL MEDIA și Social Media Special Mechanics și SILVER la COMMUNITIES // Brand Associated Communities & Internetics Digital for Good, precum și Premiul de excelență GastroArt.

2023

Editura Nemira a lansat volumul de memorii „Rezervă”, scris de Prințul Harry, duce de Sussex, care a intrat în Cartea Recordurilor pentru cartea de non-ficțiune cea mai rapid vândută în istorie.
Colecția de literatură română contemporană n’autor, coordonată de Eli Bădică, a sărbătorit 5 ani.
Imprintul NEZUMI și-a îmbogățit colecția cu cea mai cunoscută serie manga din lume - „Attack on Titan”, alături de trei alte serii manga de renume la nivel mondial – „Tokyo Revengers“, „Witch Hat Atelier“ și „Your Lie in April“, ce vor fi traduse, pentru prima dată, din limba japoneză în limba română.
Contul de Instagram @edituranemira a ajuns la 40k de cititori.
Cartea„ Stai jos sau cazi”, de Bogdan Munteanu a fost nominalizat la Festival du Premier Roman de Chambéry 2023.
Cartea „Solomonarul”, de Florin Chirculescu a câștigat premiul „Vasile Voiculescu” la Gala „Medic pentru România” în 2023 și a fost nominalizat la: Premiul Național „Ziarul de Iași”, Premiile Radio România Cultural, secțiunea „Proză”, „Observator cultural”și la Premiile Ficțiunea.ro.
Romanul „Viața ca o glumă proastă”, de Liviu Ornea, a fost nominalizat la Festival du Premier Roman de Chambéry 2023.
Romanul „Copiii ecosistemului”, de Ilinca Mănescu, a fost nominalizat la Festival du Premier Roman de Chambéry 2023.
Campania de promovare a cititului BOOKVERTISING a fost premiată național și internațional:

- 3 premii câștigate la EFFIE AWARDS ROMÂNIA: GOLD, la categoria „Other products & Services”, BRONZE, la categoria „Branded utility”, SILVER, la categoria „Marketing disruptors”.
- 2 trofee de aur la gala IAB Mixx Awards Europe de la Madrid pentru Campania Bookvertising la categoriile Social Media și Campaign Effectiveness.

Campania BOOKVERTISING a fost și nominalizată la New York Festival 2023, la categoria Avant-Garde/Innovative: Social Media.