Jocul devine din ce în ce mai plapitant şi deja am aflat câte ceva despre posibilele motive ale crimei. Ieri a fost găsită a doua parte a poveştii noastre pe pagina WikiSF dedicată coordonatorului colecţiei Nautilus, Mihai-Dan Pavelescu.
Astăzi e sâmbătă și avem toată ziua la dispoziție să căutăm probe. Încă un indiciu sosește în căsuţa voastră de mail. Urmaţi pista şi aflaţi unde este ascuns fragmentul. Apoi reveniţi repede aici şi postaţi într-un comentariu bucata de poveste găsită şi linkul unde era ascunsă.
Primii doi cei mai rapizi detectivi câştigă:
- Locul 1 : Bon valoric 30 lei (cu care va puteti cumpara carti Nemira) si un tricou Suspans.ro.
- Locul 2: Bon valoric 20 lei.
Dacă nu v-aţi înscris deja în concurs aveţi acest link la dispoziţie. Puteţi să vă înscrieţi în concurs chiar dacă nu aţi primit indiciile anterioare. Etapele zilnice nu sunt eliminatorii, astfel încât fiecare îşi păstreză şansa de a prinde criminalul. O arhivă a tuturor fragmentelor de poveste puteţi găsi în pagina Agenţiei de lecturi particulare.
Atenţie!
Poate pentru a păstra suspansul şi a nu vă influenţa căutările, comentariile voastre pe blogul Nemira nu vor fi aprobate instantaneu. Un detectiv bun lucrează mai mereu singur, nu-i aşa? Cine nu va găsi indiciul de astăzi îl poate vedea la sfârşitul zilei pe blog sau mâine (la aproximativ aceeaşi oră) în email. Premiile se vor acorda la sfârşitul zilei pe adresele de mail cu care veţi posta comentariile.
Succes!
Update: Alex S. si Bogdan sunt detectivii cei mai rapizi ai zilei. Felicitari castigatorilor! Cursa continua, si nu uitati: ne trebuie cei mai buni detectivi pentru a prinde criminalul!
Tweet
http://www.nemira.ro/blog/guest-post-intalnire-cu-raymond-chandler
Cabana
În cabană există două căi de acces.
Ușa principală (aflată pe zidul dinspre N) se deschide într-un vestibul ce dă în sufragerie. Prin ușa din spate (aflată la S, simetric opusă uşii de la intrare pe axa E-V) se pătrunde în holul ce unește bucătăria (prima ușă pe dreapta), camera centralei (prima ușă pe stânga), dormitorul lui Mircea Pricăjan (a doua ușă pe dreapta) și baia de la parter (a doua ușă pe stânga). Mergând pe hol drept înainte se intră în sufragerie. Scara interioară ce duce la etaj este situată între camera centralei și baie.
În stânga ușii de la intrare se află o terasă deschisă cu scaune de răchită și măsuță pentru cafea. De pe terasă se poate folosi scara exterioară pentru a ajunge la terasa de la etaj.
Etajul este traversat dintr-o parte în alta, pe axa N-S, de un hol lung și drept. Toate camerele din partea de V sunt parţial mansardate.
Cum se urcă pe scările din interior, în dreapta scărilor se află o cameră mică (poziţionată pe colţul de S-V al casei), încuiată permanent și folosită pe post de depozit de vechituri. În stânga scărilor (direcţia de urcare este de la V la E) este baia de la etaj, iar drept în față se află camera în care Popp și-a trăit ultima noapte.
Traversând holul de la S la N, la etaj se află: uşa camerei lui Alexandru Popp pe partea dreaptă, iar vizavi camera folosită ca depozit de vechituri şi scările; înaintând, întâlnim în această ordine: pe stânga, uşa băii de la etaj, apoi pe dreapta uşa camerei Antuzei Genescu; urmează camera Dianei Morărașu pe stânga, apoi camera lui Cătălin Badea-Gheracostea pe dreapta și, vizavi, ușa camerei lui Eddie Pandele. Dormitoarele de pe partea stângă cum traversezi holul de la S la N au ferestrele orientate spre V, în timp ce ferestrele camerelor de pe partea dreaptă sunt orientate spre răsărit. Două dintre acestea din urmă, cele locuite de Antuza Genescu şi Alexandru Popp, au câte un balcon orientat spre E. Camera lui Popp are în plus o fereastră la S, întocmai ca bucătăria situată dedesubt, iar camera lui Cătălin Badea-Gheracostea beneficiază de o fereastră pe peretele de N, ce dă în terasa deschisă de la etaj.
Camera celui ucis
În camera celui ucis, criminalul putea ajunge în trei moduri: pe ușă; prin balcon (în care se poate sări din balconul camerei în care stă Antuza Genescu); pe fereastră, cățărându-te pe suportul din lemn construit pentru florile agățătoare care acoperă peretele din S (deşi acest suport este destul de şubred).
În cabană există două căi de acces.
Ușa principală (aflată pe zidul dinspre N) se deschide într-un vestibul ce dă în sufragerie. Prin ușa din spate (aflată la S, simetric opusă uşii de la intrare pe axa E-V) se pătrunde în holul ce unește bucătăria (prima ușă pe dreapta), camera centralei (prima ușă pe stânga), dormitorul lui Mircea Pricăjan (a doua ușă pe dreapta) și baia de la parter (a doua ușă pe stânga). Mergând pe hol drept înainte se intră în sufragerie. Scara interioară ce duce la etaj este situată între camera centralei și baie.
În stânga ușii de la intrare se află o terasă deschisă cu scaune de răchită și măsuță pentru cafea. De pe terasă se poate folosi scara exterioară pentru a ajunge la terasa de la etaj.
Etajul este traversat dintr-o parte în alta, pe axa N-S, de un hol lung și drept. Toate camerele din partea de V sunt parţial mansardate.
Cum se urcă pe scările din interior, în dreapta scărilor se află o cameră mică (poziţionată pe colţul de S-V al casei), încuiată permanent și folosită pe post de depozit de vechituri. În stânga scărilor (direcţia de urcare este de la V la E) este baia de la etaj, iar drept în față se află camera în care Popp și-a trăit ultima noapte.
Traversând holul de la S la N, la etaj se află: uşa camerei lui Alexandru Popp pe partea dreaptă, iar vizavi camera folosită ca depozit de vechituri şi scările; înaintând, întâlnim în această ordine: pe stânga, uşa băii de la etaj, apoi pe dreapta uşa camerei Antuzei Genescu; urmează camera Dianei Morărașu pe stânga, apoi camera lui Cătălin Badea-Gheracostea pe dreapta și, vizavi, ușa camerei lui Eddie Pandele. Dormitoarele de pe partea stângă cum traversezi holul de la S la N au ferestrele orientate spre V, în timp ce ferestrele camerelor de pe partea dreaptă sunt orientate spre răsărit. Două dintre acestea din urmă, cele locuite de Antuza Genescu şi Alexandru Popp, au câte un balcon orientat spre E. Camera lui Popp are în plus o fereastră la S, întocmai ca bucătăria situată dedesubt, iar camera lui Cătălin Badea-Gheracostea beneficiază de o fereastră pe peretele de N, ce dă în terasa deschisă de la etaj.
Camera celui ucis
În camera celui ucis, criminalul putea ajunge în trei moduri: pe ușă; prin balcon (în care se poate sări din balconul camerei în care stă Antuza Genescu); pe fereastră, cățărându-te pe suportul din lemn construit pentru florile agățătoare care acoperă peretele din S (deşi acest suport este destul de şubred).
http://www.nemira.ro/blog/guest-post-intalnire-cu-raymond-chandler
Cabana
În cabană există două căi de acces.
Ușa principală (aflată pe zidul dinspre N) se deschide într-un vestibul ce dă în sufragerie. Prin ușa din spate (aflată la S, simetric opusă uşii de la intrare pe axa E-V) se pătrunde în holul ce unește bucătăria (prima ușă pe dreapta), camera centralei (prima ușă pe stânga), dormitorul lui Mircea Pricăjan (a doua ușă pe dreapta) și baia de la parter (a doua ușă pe stânga). Mergând pe hol drept înainte se intră în sufragerie. Scara interioară ce duce la etaj este situată între camera centralei și baie.
În stânga ușii de la intrare se află o terasă deschisă cu scaune de răchită și măsuță pentru cafea. De pe terasă se poate folosi scara exterioară pentru a ajunge la terasa de la etaj.
Etajul este traversat dintr-o parte în alta, pe axa N-S, de un hol lung și drept. Toate camerele din partea de V sunt parţial mansardate.
Cum se urcă pe scările din interior, în dreapta scărilor se află o cameră mică (poziţionată pe colţul de S-V al casei), încuiată permanent și folosită pe post de depozit de vechituri. În stânga scărilor (direcţia de urcare este de la V la E) este baia de la etaj, iar drept în față se află camera în care Popp și-a trăit ultima noapte.
Traversând holul de la S la N, la etaj se află: uşa camerei lui Alexandru Popp pe partea dreaptă, iar vizavi camera folosită ca depozit de vechituri şi scările; înaintând, întâlnim în această ordine: pe stânga, uşa băii de la etaj, apoi pe dreapta uşa camerei Antuzei Genescu; urmează camera Dianei Morărașu pe stânga, apoi camera lui Cătălin Badea-Gheracostea pe dreapta și, vizavi, ușa camerei lui Eddie Pandele. Dormitoarele de pe partea stângă cum traversezi holul de la S la N au ferestrele orientate spre V, în timp ce ferestrele camerelor de pe partea dreaptă sunt orientate spre răsărit. Două dintre acestea din urmă, cele locuite de Antuza Genescu şi Alexandru Popp, au câte un balcon orientat spre E. Camera lui Popp are în plus o fereastră la S, întocmai ca bucătăria situată dedesubt, iar camera lui Cătălin Badea-Gheracostea beneficiază de o fereastră pe peretele de N, ce dă în terasa deschisă de la etaj.
Camera celui ucis
În camera celui ucis, criminalul putea ajunge în trei moduri: pe ușă; prin balcon (în care se poate sări din balconul camerei în care stă Antuza Genescu); pe fereastră, cățărându-te pe suportul din lemn construit pentru florile agățătoare care acoperă peretele din S (deşi acest suport este destul de şubred).
link: http://www.nemira.ro/blog/guest-post-intalnire-cu-raymond-chandler
http://www.nemira.ro/blog/guest-post-intalnire-cu-raymond-chandler
Cabana
În cabană există două căi de acces.
Ușa principală (aflată pe zidul dinspre N) se deschide într-un vestibul ce dă în sufragerie. Prin ușa din spate (aflată la S, simetric opusă uşii de la intrare pe axa E-V) se pătrunde în holul ce unește bucătăria (prima ușă pe dreapta), camera centralei (prima ușă pe stânga), dormitorul lui Mircea Pricăjan (a doua ușă pe dreapta) și baia de la parter (a doua ușă pe stânga). Mergând pe hol drept înainte se intră în sufragerie. Scara interioară ce duce la etaj este situată între camera centralei și baie.
În stânga ușii de la intrare se află o terasă deschisă cu scaune de răchită și măsuță pentru cafea. De pe terasă se poate folosi scara exterioară pentru a ajunge la terasa de la etaj.
Etajul este traversat dintr-o parte în alta, pe axa N-S, de un hol lung și drept. Toate camerele din partea de V sunt parţial mansardate.
Cum se urcă pe scările din interior, în dreapta scărilor se află o cameră mică (poziţionată pe colţul de S-V al casei), încuiată permanent și folosită pe post de depozit de vechituri. În stânga scărilor (direcţia de urcare este de la V la E) este baia de la etaj, iar drept în față se află camera în care Popp și-a trăit ultima noapte.
Traversând holul de la S la N, la etaj se află: uşa camerei lui Alexandru Popp pe partea dreaptă, iar vizavi camera folosită ca depozit de vechituri şi scările; înaintând, întâlnim în această ordine: pe stânga, uşa băii de la etaj, apoi pe dreapta uşa camerei Antuzei Genescu; urmează camera Dianei Morărașu pe stânga, apoi camera lui Cătălin Badea-Gheracostea pe dreapta și, vizavi, ușa camerei lui Eddie Pandele. Dormitoarele de pe partea stângă cum traversezi holul de la S la N au ferestrele orientate spre V, în timp ce ferestrele camerelor de pe partea dreaptă sunt orientate spre răsărit. Două dintre acestea din urmă, cele locuite de Antuza Genescu şi Alexandru Popp, au câte un balcon orientat spre E. Camera lui Popp are în plus o fereastră la S, întocmai ca bucătăria situată dedesubt, iar camera lui Cătălin Badea-Gheracostea beneficiază de o fereastră pe peretele de N, ce dă în terasa deschisă de la etaj.
Camera celui ucis
În camera celui ucis, criminalul putea ajunge în trei moduri: pe ușă; prin balcon (în care se poate sări din balconul camerei în care stă Antuza Genescu); pe fereastră, cățărându-te pe suportul din lemn construit pentru florile agățătoare care acoperă peretele din S (deşi acest suport este destul de şubred).
http://www.nemira.ro/blog/guest-post-intalnire-cu-raymond-chandler
Cabana
În cabană există două căi de acces.
Ușa principală (aflată pe zidul dinspre N) se deschide într-un vestibul ce dă în sufragerie. Prin ușa din spate (aflată la S, simetric opusă uşii de la intrare pe axa E-V) se pătrunde în holul ce unește bucătăria (prima ușă pe dreapta), camera centralei (prima ușă pe stânga), dormitorul lui Mircea Pricăjan (a doua ușă pe dreapta) și baia de la parter (a doua ușă pe stânga). Mergând pe hol drept înainte se intră în sufragerie. Scara interioară ce duce la etaj este situată între camera centralei și baie.
În stânga ușii de la intrare se află o terasă deschisă cu scaune de răchită și măsuță pentru cafea. De pe terasă se poate folosi scara exterioară pentru a ajunge la terasa de la etaj.
Etajul este traversat dintr-o parte în alta, pe axa N-S, de un hol lung și drept. Toate camerele din partea de V sunt parţial mansardate.
Cum se urcă pe scările din interior, în dreapta scărilor se află o cameră mică (poziţionată pe colţul de S-V al casei), încuiată permanent și folosită pe post de depozit de vechituri. În stânga scărilor (direcţia de urcare este de la V la E) este baia de la etaj, iar drept în față se află camera în care Popp și-a trăit ultima noapte.
Traversând holul de la S la N, la etaj se află: uşa camerei lui Alexandru Popp pe partea dreaptă, iar vizavi camera folosită ca depozit de vechituri şi scările; înaintând, întâlnim în această ordine: pe stânga, uşa băii de la etaj, apoi pe dreapta uşa camerei Antuzei Genescu; urmează camera Dianei Morărașu pe stânga, apoi camera lui Cătălin Badea-Gheracostea pe dreapta și, vizavi, ușa camerei lui Eddie Pandele. Dormitoarele de pe partea stângă cum traversezi holul de la S la N au ferestrele orientate spre V, în timp ce ferestrele camerelor de pe partea dreaptă sunt orientate spre răsărit. Două dintre acestea din urmă, cele locuite de Antuza Genescu şi Alexandru Popp, au câte un balcon orientat spre E. Camera lui Popp are în plus o fereastră la S, întocmai ca bucătăria situată dedesubt, iar camera lui Cătălin Badea-Gheracostea beneficiază de o fereastră pe peretele de N, ce dă în terasa deschisă de la etaj.
Camera celui ucis
În camera celui ucis, criminalul putea ajunge în trei moduri: pe ușă; prin balcon (în care se poate sări din balconul camerei în care stă Antuza Genescu); pe fereastră, cățărându-te pe suportul din lemn construit pentru florile agățătoare care acoperă peretele din S (deşi acest suport este destul de şubred).
http://www.nemira.ro/blog/guest-post-intalnire-cu-raymond-chandler
Cabana
În cabană există două căi de acces.
Ușa principală (aflată pe zidul dinspre N) se deschide într-un vestibul ce dă în sufragerie. Prin ușa din spate (aflată la S, simetric opusă uşii de la intrare pe axa E-V) se pătrunde în holul ce unește bucătăria (prima ușă pe dreapta), camera centralei (prima ușă pe stânga), dormitorul lui Mircea Pricăjan (a doua ușă pe dreapta) și baia de la parter (a doua ușă pe stânga). Mergând pe hol drept înainte se intră în sufragerie. Scara interioară ce duce la etaj este situată între camera centralei și baie.
În stânga ușii de la intrare se află o terasă deschisă cu scaune de răchită și măsuță pentru cafea. De pe terasă se poate folosi scara exterioară pentru a ajunge la terasa de la etaj.
Etajul este traversat dintr-o parte în alta, pe axa N-S, de un hol lung și drept. Toate camerele din partea de V sunt parţial mansardate.
Cum se urcă pe scările din interior, în dreapta scărilor se află o cameră mică (poziţionată pe colţul de S-V al casei), încuiată permanent și folosită pe post de depozit de vechituri. În stânga scărilor (direcţia de urcare este de la V la E) este baia de la etaj, iar drept în față se află camera în care Popp și-a trăit ultima noapte.
Traversând holul de la S la N, la etaj se află: uşa camerei lui Alexandru Popp pe partea dreaptă, iar vizavi camera folosită ca depozit de vechituri şi scările; înaintând, întâlnim în această ordine: pe stânga, uşa băii de la etaj, apoi pe dreapta uşa camerei Antuzei Genescu; urmează camera Dianei Morărașu pe stânga, apoi camera lui Cătălin Badea-Gheracostea pe dreapta și, vizavi, ușa camerei lui Eddie Pandele. Dormitoarele de pe partea stângă cum traversezi holul de la S la N au ferestrele orientate spre V, în timp ce ferestrele camerelor de pe partea dreaptă sunt orientate spre răsărit. Două dintre acestea din urmă, cele locuite de Antuza Genescu şi Alexandru Popp, au câte un balcon orientat spre E. Camera lui Popp are în plus o fereastră la S, întocmai ca bucătăria situată dedesubt, iar camera lui Cătălin Badea-Gheracostea beneficiază de o fereastră pe peretele de N, ce dă în terasa deschisă de la etaj.
Camera celui ucis
În camera celui ucis, criminalul putea ajunge în trei moduri: pe ușă; prin balcon (în care se poate sări din balconul camerei în care stă Antuza Genescu); pe fereastră, cățărându-te pe suportul din lemn construit pentru florile agățătoare care acoperă peretele din S (deşi acest suport este destul de şubred).
poate azi am mai mult noroc!
http://www.nemira.ro/blog/guest-post-intalnire-cu-raymond-chandler
Cabana
În cabană există două căi de acces.
Ușa principală (aflată pe zidul dinspre N) se deschide într-un vestibul ce dă în sufragerie. Prin ușa din spate (aflată la S, simetric opusă uşii de la intrare pe axa E-V) se pătrunde în holul ce unește bucătăria (prima ușă pe dreapta), camera centralei (prima ușă pe stânga), dormitorul lui Mircea Pricăjan (a doua ușă pe dreapta) și baia de la parter (a doua ușă pe stânga). Mergând pe hol drept înainte se intră în sufragerie. Scara interioară ce duce la etaj este situată între camera centralei și baie.
În stânga ușii de la intrare se află o terasă deschisă cu scaune de răchită și măsuță pentru cafea. De pe terasă se poate folosi scara exterioară pentru a ajunge la terasa de la etaj.
Etajul este traversat dintr-o parte în alta, pe axa N-S, de un hol lung și drept. Toate camerele din partea de V sunt parţial mansardate.
Cum se urcă pe scările din interior, în dreapta scărilor se află o cameră mică (poziţionată pe colţul de S-V al casei), încuiată permanent și folosită pe post de depozit de vechituri. În stânga scărilor (direcţia de urcare este de la V la E) este baia de la etaj, iar drept în față se află camera în care Popp și-a trăit ultima noapte.
Traversând holul de la S la N, la etaj se află: uşa camerei lui Alexandru Popp pe partea dreaptă, iar vizavi camera folosită ca depozit de vechituri şi scările; înaintând, întâlnim în această ordine: pe stânga, uşa băii de la etaj, apoi pe dreapta uşa camerei Antuzei Genescu; urmează camera Dianei Morărașu pe stânga, apoi camera lui Cătălin Badea-Gheracostea pe dreapta și, vizavi, ușa camerei lui Eddie Pandele. Dormitoarele de pe partea stângă cum traversezi holul de la S la N au ferestrele orientate spre V, în timp ce ferestrele camerelor de pe partea dreaptă sunt orientate spre răsărit. Două dintre acestea din urmă, cele locuite de Antuza Genescu şi Alexandru Popp, au câte un balcon orientat spre E. Camera lui Popp are în plus o fereastră la S, întocmai ca bucătăria situată dedesubt, iar camera lui Cătălin Badea-Gheracostea beneficiază de o fereastră pe peretele de N, ce dă în terasa deschisă de la etaj.
Camera celui ucis
În camera celui ucis, criminalul putea ajunge în trei moduri: pe ușă; prin balcon (în care se poate sări din balconul camerei în care stă Antuza Genescu); pe fereastră, cățărându-te pe suportul din lemn construit pentru florile agățătoare care acoperă peretele din S (deşi acest suport este destul de şubred).
http://www.nemira.ro/blog/guest-post-intalnire-cu-raymond-chandler
Este plăcerea şi onoarea mea să vă anunţ aici şi acum că Raymond Chandler vine la Nemira! O recuperare mai mult decât necesară şi o prezenţă de marcă în colecţia Suspans. Ediţia integrală a romanelor antume, în traduceri noi şi cu o prezentare grafică de excepţie.
Doamnelor şi domnilor, vă invit să descoperiţi cazurile detectivului Marlowe!