Jocul devine din ce în ce mai plapitant şi deja am aflat câte ceva despre posibilele motive ale crimei. Ieri a fost găsită a doua parte a poveştii noastre pe pagina WikiSF dedicată coordonatorului colecţiei Nautilus, Mihai-Dan Pavelescu.
Astăzi e sâmbătă și avem toată ziua la dispoziție să căutăm probe. Încă un indiciu sosește în căsuţa voastră de mail. Urmaţi pista şi aflaţi unde este ascuns fragmentul. Apoi reveniţi repede aici şi postaţi într-un comentariu bucata de poveste găsită şi linkul unde era ascunsă.
Primii doi cei mai rapizi detectivi câştigă:
- Locul 1 : Bon valoric 30 lei (cu care va puteti cumpara carti Nemira) si un tricou Suspans.ro.
- Locul 2: Bon valoric 20 lei.
Dacă nu v-aţi înscris deja în concurs aveţi acest link la dispoziţie. Puteţi să vă înscrieţi în concurs chiar dacă nu aţi primit indiciile anterioare. Etapele zilnice nu sunt eliminatorii, astfel încât fiecare îşi păstreză şansa de a prinde criminalul. O arhivă a tuturor fragmentelor de poveste puteţi găsi în pagina Agenţiei de lecturi particulare.
Atenţie!
Poate pentru a păstra suspansul şi a nu vă influenţa căutările, comentariile voastre pe blogul Nemira nu vor fi aprobate instantaneu. Un detectiv bun lucrează mai mereu singur, nu-i aşa? Cine nu va găsi indiciul de astăzi îl poate vedea la sfârşitul zilei pe blog sau mâine (la aproximativ aceeaşi oră) în email. Premiile se vor acorda la sfârşitul zilei pe adresele de mail cu care veţi posta comentariile.
Succes!
Update: Alex S. si Bogdan sunt detectivii cei mai rapizi ai zilei. Felicitari castigatorilor! Cursa continua, si nu uitati: ne trebuie cei mai buni detectivi pentru a prinde criminalul!
Tweet
Am gasit al treilea indiciu la aceasta adresa:http://www.nemira.ro/blog/guest-post-intalnire-cu-raymond-chandler
Cabana
În cabană există două căi de acces.
Ușa principală (aflată pe zidul dinspre N) se deschide într-un vestibul ce dă în sufragerie. Prin ușa din spate (aflată la S, simetric opusă uşii de la intrare pe axa E-V) se pătrunde în holul ce unește bucătăria (prima ușă pe dreapta), camera centralei (prima ușă pe stânga), dormitorul lui Mircea Pricăjan (a doua ușă pe dreapta) și baia de la parter (a doua ușă pe stânga). Mergând pe hol drept înainte se intră în sufragerie. Scara interioară ce duce la etaj este situată între camera centralei și baie.
În stânga ușii de la intrare se află o terasă deschisă cu scaune de răchită și măsuță pentru cafea. De pe terasă se poate folosi scara exterioară pentru a ajunge la terasa de la etaj.
Etajul este traversat dintr-o parte în alta, pe axa N-S, de un hol lung și drept. Toate camerele din partea de V sunt parţial mansardate.
Cum se urcă pe scările din interior, în dreapta scărilor se află o cameră mică (poziţionată pe colţul de S-V al casei), încuiată permanent și folosită pe post de depozit de vechituri. În stânga scărilor (direcţia de urcare este de la V la E) este baia de la etaj, iar drept în față se află camera în care Popp și-a trăit ultima noapte.
Traversând holul de la S la N, la etaj se află: uşa camerei lui Alexandru Popp pe partea dreaptă, iar vizavi camera folosită ca depozit de vechituri şi scările; înaintând, întâlnim în această ordine: pe stânga, uşa băii de la etaj, apoi pe dreapta uşa camerei Antuzei Genescu; urmează camera Dianei Morărașu pe stânga, apoi camera lui Cătălin Badea-Gheracostea pe dreapta și, vizavi, ușa camerei lui Eddie Pandele. Dormitoarele de pe partea stângă cum traversezi holul de la S la N au ferestrele orientate spre V, în timp ce ferestrele camerelor de pe partea dreaptă sunt orientate spre răsărit. Două dintre acestea din urmă, cele locuite de Antuza Genescu şi Alexandru Popp, au câte un balcon orientat spre E. Camera lui Popp are în plus o fereastră la S, întocmai ca bucătăria situată dedesubt, iar camera lui Cătălin Badea-Gheracostea beneficiază de o fereastră pe peretele de N, ce dă în terasa deschisă de la etaj.
Camera celui ucis
În camera celui ucis, criminalul putea ajunge în trei moduri: pe ușă; prin balcon (în care se poate sări din balconul camerei în care stă Antuza Genescu); pe fereastră, cățărându-te pe suportul din lemn construit pentru florile agățătoare care acoperă peretele din S (deşi acest suport este destul de şubred).
http://www.nemira.ro/blog/guest-post-intalnire-cu-raymond-chandler
Cabana
În cabană există două căi de acces.
Ușa principală (aflată pe zidul dinspre N) se deschide într-un vestibul ce dă în sufragerie. Prin ușa din spate (aflată la S, simetric opusă uşii de la intrare pe axa E-V) se pătrunde în holul ce unește bucătăria (prima ușă pe dreapta), camera centralei (prima ușă pe stânga), dormitorul lui Mircea Pricăjan (a doua ușă pe dreapta) și baia de la parter (a doua ușă pe stânga). Mergând pe hol drept înainte se intră în sufragerie. Scara interioară ce duce la etaj este situată între camera centralei și baie.
În stânga ușii de la intrare se află o terasă deschisă cu scaune de răchită și măsuță pentru cafea. De pe terasă se poate folosi scara exterioară pentru a ajunge la terasa de la etaj.
Etajul este traversat dintr-o parte în alta, pe axa N-S, de un hol lung și drept. Toate camerele din partea de V sunt parţial mansardate.
Cum se urcă pe scările din interior, în dreapta scărilor se află o cameră mică (poziţionată pe colţul de S-V al casei), încuiată permanent și folosită pe post de depozit de vechituri. În stânga scărilor (direcţia de urcare este de la V la E) este baia de la etaj, iar drept în față se află camera în care Popp și-a trăit ultima noapte.
Traversând holul de la S la N, la etaj se află: uşa camerei lui Alexandru Popp pe partea dreaptă, iar vizavi camera folosită ca depozit de vechituri şi scările; înaintând, întâlnim în această ordine: pe stânga, uşa băii de la etaj, apoi pe dreapta uşa camerei Antuzei Genescu; urmează camera Dianei Morărașu pe stânga, apoi camera lui Cătălin Badea-Gheracostea pe dreapta și, vizavi, ușa camerei lui Eddie Pandele. Dormitoarele de pe partea stângă cum traversezi holul de la S la N au ferestrele orientate spre V, în timp ce ferestrele camerelor de pe partea dreaptă sunt orientate spre răsărit. Două dintre acestea din urmă, cele locuite de Antuza Genescu şi Alexandru Popp, au câte un balcon orientat spre E. Camera lui Popp are în plus o fereastră la S, întocmai ca bucătăria situată dedesubt, iar camera lui Cătălin Badea-Gheracostea beneficiază de o fereastră pe peretele de N, ce dă în terasa deschisă de la etaj.
Camera celui ucis
În camera celui ucis, criminalul putea ajunge în trei moduri: pe ușă; prin balcon (în care se poate sări din balconul camerei în care stă Antuza Genescu); pe fereastră, cățărându-te pe suportul din lemn construit pentru florile agățătoare care acoperă peretele din S (deşi acest suport este destul de şubred).
http://www.nemira.ro/blog/guest-post-intalnire-cu-raymond-chandler
Cabana
În cabană există două căi de acces.
Ușa principală (aflată pe zidul dinspre N) se deschide într-un vestibul ce dă în sufragerie. Prin ușa din spate (aflată la S, simetric opusă uşii de la intrare pe axa E-V) se pătrunde în holul ce unește bucătăria (prima ușă pe dreapta), camera centralei (prima ușă pe stânga), dormitorul lui Mircea Pricăjan (a doua ușă pe dreapta) și baia de la parter (a doua ușă pe stânga). Mergând pe hol drept înainte se intră în sufragerie. Scara interioară ce duce la etaj este situată între camera centralei și baie.
În stânga ușii de la intrare se află o terasă deschisă cu scaune de răchită și măsuță pentru cafea. De pe terasă se poate folosi scara exterioară pentru a ajunge la terasa de la etaj.
Etajul este traversat dintr-o parte în alta, pe axa N-S, de un hol lung și drept. Toate camerele din partea de V sunt parţial mansardate.
Cum se urcă pe scările din interior, în dreapta scărilor se află o cameră mică (poziţionată pe colţul de S-V al casei), încuiată permanent și folosită pe post de depozit de vechituri. În stânga scărilor (direcţia de urcare este de la V la E) este baia de la etaj, iar drept în față se află camera în care Popp și-a trăit ultima noapte.
Traversând holul de la S la N, la etaj se află: uşa camerei lui Alexandru Popp pe partea dreaptă, iar vizavi camera folosită ca depozit de vechituri şi scările; înaintând, întâlnim în această ordine: pe stânga, uşa băii de la etaj, apoi pe dreapta uşa camerei Antuzei Genescu; urmează camera Dianei Morărașu pe stânga, apoi camera lui Cătălin Badea-Gheracostea pe dreapta și, vizavi, ușa camerei lui Eddie Pandele. Dormitoarele de pe partea stângă cum traversezi holul de la S la N au ferestrele orientate spre V, în timp ce ferestrele camerelor de pe partea dreaptă sunt orientate spre răsărit. Două dintre acestea din urmă, cele locuite de Antuza Genescu şi Alexandru Popp, au câte un balcon orientat spre E. Camera lui Popp are în plus o fereastră la S, întocmai ca bucătăria situată dedesubt, iar camera lui Cătălin Badea-Gheracostea beneficiază de o fereastră pe peretele de N, ce dă în terasa deschisă de la etaj.
Camera celui ucis
În camera celui ucis, criminalul putea ajunge în trei moduri: pe ușă; prin balcon (în care se poate sări din balconul camerei în care stă Antuza Genescu); pe fereastră, cățărându-te pe suportul din lemn construit pentru florile agățătoare care acoperă peretele din S (deşi acest suport este destul de şubred).
Similar Posts:
Criminalul este salvamontistu local, care a vrut sa se faca initial haiduc in urma depresie generata de prea multa incordare in asteptarea mailurilor, dar nemaiavand holde carora sa le dea foc, apele fantanilor fiind deja poluate , a plecat in pribegie sa salveze parsul de alun.
Cabana
În cabană există două căi de acces.
Ușa principală (aflată pe zidul dinspre N) se deschide într-un vestibul ce dă în sufragerie. Prin ușa din spate (aflată la S, simetric opusă uşii de la intrare pe axa E-V) se pătrunde în holul ce unește bucătăria (prima ușă pe dreapta), camera centralei (prima ușă pe stânga), dormitorul lui Mircea Pricăjan (a doua ușă pe dreapta) și baia de la parter (a doua ușă pe stânga). Mergând pe hol drept înainte se intră în sufragerie. Scara interioară ce duce la etaj este situată între camera centralei și baie.
În stânga ușii de la intrare se află o terasă deschisă cu scaune de răchită și măsuță pentru cafea. De pe terasă se poate folosi scara exterioară pentru a ajunge la terasa de la etaj.
Etajul este traversat dintr-o parte în alta, pe axa N-S, de un hol lung și drept. Toate camerele din partea de V sunt parţial mansardate.
Cum se urcă pe scările din interior, în dreapta scărilor se află o cameră mică (poziţionată pe colţul de S-V al casei), încuiată permanent și folosită pe post de depozit de vechituri. În stânga scărilor (direcţia de urcare este de la V la E) este baia de la etaj, iar drept în față se află camera în care Popp și-a trăit ultima noapte.
Traversând holul de la S la N, la etaj se află: uşa camerei lui Alexandru Popp pe partea dreaptă, iar vizavi camera folosită ca depozit de vechituri şi scările; înaintând, întâlnim în această ordine: pe stânga, uşa băii de la etaj, apoi pe dreapta uşa camerei Antuzei Genescu; urmează camera Dianei Morărașu pe stânga, apoi camera lui Cătălin Badea-Gheracostea pe dreapta și, vizavi, ușa camerei lui Eddie Pandele. Dormitoarele de pe partea stângă cum traversezi holul de la S la N au ferestrele orientate spre V, în timp ce ferestrele camerelor de pe partea dreaptă sunt orientate spre răsărit. Două dintre acestea din urmă, cele locuite de Antuza Genescu şi Alexandru Popp, au câte un balcon orientat spre E. Camera lui Popp are în plus o fereastră la S, întocmai ca bucătăria situată dedesubt, iar camera lui Cătălin Badea-Gheracostea beneficiază de o fereastră pe peretele de N, ce dă în terasa deschisă de la etaj.
Camera celui ucis
În camera celui ucis, criminalul putea ajunge în trei moduri: pe ușă; prin balcon (în care se poate sări din balconul camerei în care stă Antuza Genescu); pe fereastră, cățărându-te pe suportul din lemn construit pentru florile agățătoare care acoperă peretele din S (deşi acest suport este destul de şubred).
http://www.nemira.ro/blog/guest-post-intalnire-cu-raymond-chandler
Cabana
În cabană există două căi de acces.
Ușa principală (aflată pe zidul dinspre N) se deschide într-un vestibul ce dă în sufragerie. Prin ușa din spate (aflată la S, simetric opusă uşii de la intrare pe axa E-V) se pătrunde în holul ce unește bucătăria (prima ușă pe dreapta), camera centralei (prima ușă pe stânga), dormitorul lui Mircea Pricăjan (a doua ușă pe dreapta) și baia de la parter (a doua ușă pe stânga). Mergând pe hol drept înainte se intră în sufragerie. Scara interioară ce duce la etaj este situată între camera centralei și baie.
În stânga ușii de la intrare se află o terasă deschisă cu scaune de răchită și măsuță pentru cafea. De pe terasă se poate folosi scara exterioară pentru a ajunge la terasa de la etaj.
Etajul este traversat dintr-o parte în alta, pe axa N-S, de un hol lung și drept. Toate camerele din partea de V sunt parţial mansardate.
Cum se urcă pe scările din interior, în dreapta scărilor se află o cameră mică (poziţionată pe colţul de S-V al casei), încuiată permanent și folosită pe post de depozit de vechituri. În stânga scărilor (direcţia de urcare este de la V la E) este baia de la etaj, iar drept în față se află camera în care Popp și-a trăit ultima noapte.
Traversând holul de la S la N, la etaj se află: uşa camerei lui Alexandru Popp pe partea dreaptă, iar vizavi camera folosită ca depozit de vechituri şi scările; înaintând, întâlnim în această ordine: pe stânga, uşa băii de la etaj, apoi pe dreapta uşa camerei Antuzei Genescu; urmează camera Dianei Morărașu pe stânga, apoi camera lui Cătălin Badea-Gheracostea pe dreapta și, vizavi, ușa camerei lui Eddie Pandele. Dormitoarele de pe partea stângă cum traversezi holul de la S la N au ferestrele orientate spre V, în timp ce ferestrele camerelor de pe partea dreaptă sunt orientate spre răsărit. Două dintre acestea din urmă, cele locuite de Antuza Genescu şi Alexandru Popp, au câte un balcon orientat spre E. Camera lui Popp are în plus o fereastră la S, întocmai ca bucătăria situată dedesubt, iar camera lui Cătălin Badea-Gheracostea beneficiază de o fereastră pe peretele de N, ce dă în terasa deschisă de la etaj.
Camera celui ucis
În camera celui ucis, criminalul putea ajunge în trei moduri: pe ușă; prin balcon (în care se poate sări din balconul camerei în care stă Antuza Genescu); pe fereastră, cățărându-te pe suportul din lemn construit pentru florile agățătoare care acoperă peretele din S (deşi acest suport este destul de şubred).
Indiciul Zilei
Indiciul 2.
Alexandru Popp este un tânăr geniu, dar un caracter execrabil. Poet recunoscut la numai 27 de ani, a publicat deja numeroase traduceri și două volume de proză scurtă. Un adevărat copil teribil al lumii literare, în prezent lucrează la un roman, lăudându-se apropiaţilor că a primit deja mai multe oferte de publicare doar pe baza unui manuscris parțial.
În seara dinaintea crimei, după cină, Popp le propune celorlalți cinci „o lectură care-i va da pe spate”. Strălucita lucrare este chiar romanul la care lucrează. Interesul auditoriului se lasă așteptat, dar Popp insistă. Pe parcursul lecturii bea nervos pahar după pahar de whisky. Lectura nu este primită cu prea mult entuziasm. În timp ce Mircea Pricăjan citeşte din când în când dintr-un articol de ziar, Diana Morărașu și Antuza Genescu discută în șoaptă, iar Eddie Pandele își vede netulburat de lucrul la blog, cu laptopul în brațe. Singurul care urmărește textul este Cătălin Badea-Gheracostea, însă numai pentru a insera câte o remarcă ironică la fiecare două, trei fraze din roman.
La sfârșitul lecturii, Eddie aplaudă cu subînțeles, în timp ce majoritatea auditoriului izbucnește în râs. Rezultă un scandal teribil în care Popp își insultă, rând pe rând, toți colegii. Se distanțează de munca la revistă spunând că este obligat din cauza părinților care au risipit o avere să-și irosească geniul pe astfel de munci „de jos”. Lui Mircea îi aruncă în față că el, Alexandru Popp, trebuia să fie numit redactor-șef și îl consideră incapabil să conducă echipa.
În timp ce tirul se îndreaptă asupra lui Eddie și activităților „ușuratice” de scris pe blog și „dat pe net”, Antuza Genescu şi Diana Morărașu intervin şi îl acuză pe Popp că se ţine doar de scandaluri şi clevetiri, fiind cunoscut că în trecut a încercat să le strice relaţiile cu editurile cu care colaborează, recomandându-se ca un mult mai potrivit traducător pentru anumiţi autori atribuiţi „altora”.
Popp îşi iese din minţi, iar Mircea renunță la atitudinea pasivă de până atunci și încearcă să îl calmeze. Dar Popp devine şi mai violent, îl împinge pe Mircea, care se loveşte cu spatele de masă, şi ameninţă pe toată lumea cu vătraiul care stătea rezemat de şemineu. Cătălin Badea-Gheracostea se înfurie la rândul său, ameninţându-l pe Popp că dacă mai face pe nebunul o să primească el un vătrai după ceafă.
Din fericire cearta se încheie fără evenimente. Popp aruncă vătraiul cât colo, după care urcă în cameră, blestemându-i pe toţi.
http://wikisf.ro/index.php?title=Mihai_Dan_Pavelescu
asta a fost???? Ca eu sunt noua si nu prea stiu ce am pierdut si ce nu dar am vazut ca nimeni nu l-a postat pe asta inca…