Timp de o lună, toate restaurantele McDonald’s din Marea Britanie vor oferi cărţi la Happy Meal-uri. Aceasta va fi cea mai mare promoţie destinată copiilor, fiind vorba de 9 milioane de cărţi ale lui Michael Morpurgo.
Deşi este cunoscut faptul că fast food-ul nu este deloc sănătos, tot mai mulţi copii mănâncă de la restaurante de genul McDonald’s. Se pare că 8 din 10 familii îşi hrănesc copiii cu junk food. În schimb, numărul celor care au o carte este mult mai mic; o treime din copiii din Marea Britanie (adică aproape patru milioane) nu au nici măcar una.
Organizaţia de caritate National Literacy Trust sprijină această promoţie, considerând că McDonald’s poate încuraja mai mulţi părinţi să citească alături de copiii lor.
Cumpărătorii vor primi un voucher la fiecare achiziţie a unui Happy Meal. Cu acesta, se poate cumpăra un exemplar din una din carţile Wombat Goes Walkabout sau Cockadoodle-doo Mr Sultana! la preţul de 1 liră sterlină (preţul normal fiind de 4, respective 5 lire). În plus, fiecare Happy Meal conţine şi o jucărie.
Morpungo s-a făcut cunoscut în special datorită noului film al lui Stephen Spielberg, War House, care se bazează pe cartea acestuia.
Tweet