Editura Nemira împreună cu agenția Saatchi & Saatchi Romania au câștigat 3 premii pentru Campania națională Bookvertising la EFFIE AWARDS ROMÂNIA,:
GOLD, la categoria „Other products & Services”
BRONZE, la categoria „Branded utility”
SILVER, la categoria „Marketing disruptors”
Platforma Bookvertising este deschisă tuturor brandurilor și editurilor care își doresc să încurajeze cititul. Mecanismul este foarte simplu: brandurile intră pe bookvertising.ro și își aleg cărțile pe care doresc să le plaseze în vizualurile lor.
Editura Nemira & Agenția Saatchi&Saatchi au mai câștigat 2 trofee de aur la gala IAB Mixx Awards Europe de la Madrid pentru Campania Bookvertising la categoriile Social Media și Campaign Effectiveness. Gala premiază cele mai bune campanii digitale din Europa, având participanți din toate țările europene.
Bookvertising a câștigat, de asemenea, 3 premii la Internetics, cel mai important festival de marketing și publicitate online din România: GOLD la categoria SOCIAL MEDIA și Social Media Special Mechanics și SILVER la COMMUNITIES // Brand Associated Communities & Internetics Digital for Good, precum și Premiul de excelență GastroArt.
În total, campania însumează până acum 4 premii Gold, 3 Silver și 1 Bronze la cele mai importante festivaluri de marketing și publicitate online.
Echipa proiectului a fost alcătuită din:
Editura Nemira: Andreea Lupescu – PR Manager, Eli Bădică – Coordonatoare n’autor, Ana Androne – Director Comercial, Andreea Mitran – Digital Brand Manager , Cătălina Nicolau – Executive Director.
Saatchi & Saatchi + The Geeks: Miruna Antonescu – Head of Strategy, Bogdan Costin – Creative Director, Cristiana Petre – Senior Copywriter, Robert Sopalache – Senior Art Director, Paul Foltache – Senior Web Developer, Georgiana Feriu – Account Manager, Simona Zglimbea – Account Director.
Mulțumim echipei, scriitorilor implicați, editurilor, brandurilor care s-au alăturat proiectului și tuturor cititorilor care ne-au susținut!
Despre Bookvertising
Bookvertising este o inițiativă care își dorește să susțină literatura română contemporană, plasând în reclamele brandurilor cărți scrise de autori români, oferindu-le astfel mai multă expunere și vizibilitate.
Adesea, cărțile nu apar în reclame, iar când o fac, sunt doar parte din recuzită, fără a fi recognoscibile. Întrebarea de la care a pornit totul, a fost: „Cum ar fi ca aceste cărți să fie reale și vizibile, ba chiar să aparțină autorilor români?” Așa au luat naștere Bookvertising și platforma www.bookvertising.ro.
Mai multe branduri s-au alăturat deja acestei inițiative prin postări care includ cărți de la editura Nemira, dar și de la alte edituri care s-au alăturat campaniei. Acestea pot fi vizualizate aici: www.facebook.com/hashtag/bookvertising.
Platforma este deschisă tuturor brandurilor și editurilor care își doresc să încurajeze cititul. Mecanismul este foarte simplu: brandurile intră pe bookvertising.ro și își aleg cărțile pe care doresc să le plaseze în vizualurile lor.
Tweet