Iată că iniţiativa noastră legată de cardurile de fidelitate capătă consistenţă…
La nici două luni de la anunţarea apariţiei Cardului Prieten Nemira avem deja peste 2500 de cereri de la prietenii noştri. Au fost onorate aproape 90% dintre cereri, iar pe măsură ce cardurile noi vor sosi la Nemira, vom putea să acoperim toate cererile rămase încă în aşteptare.
Succesul acestei iniţiative ne-a determinat să trecem la etapa a doua a acestui proiect: diversificarea cardurilor în funcţie de numărul de titluri cumpărate. Avem astfel Cardul Prieten Nemira de 20% la care se adaugă Cardul Prieten Nemira Bronz cu o reducere de 30%, Argint cu reducere de 40%, Aur cu reducere de 45% şi Cardul Prieten Nemira Platină cu o reducere de 50%.
Reducerile se aplică la preţul de raft şi nu se cumulează cu reducerile de pe site.
Cine poate obţine un card de Bronz, de Argin, de Aur sau de Platină?
Lucrurile sunt simple: clienţii care au achiziţionat titluri Nemira în valoare de peste 600 de lei pot primi un Card Prieten Nemira Bronz, cei care au cumpărat cărţi Nemira de peste 1200 de lei pot primi un Card Prieten Nemira Argint, peste 2400 pot primi un Card Prieten Nemira Aur, iar cei care au comandat cărţi de peste 5000 de lei pot primi un Card Prieten Nemira Platină.
E bine de ştiut că în acest moment avem peste douăzeci de prieteni de platină 🙂
Aşadar, cere acum Cardul Prieten care ţi se potriveşte şi vei deveni prieten pe viaţă Nemira.
Tweet
Astazi am primit si eu cardul. La data depunerii cererii nu stiam despre partea din regulament cu privire la sumele cumulate pe ultimul an. Nu are importanta daca este greseala mea (poate nu m-am informat suficient) sau a echipei nemira (daca informatia nu fost publicata sau nu a fost expicita). Relatia mea cu nemira este foarte buna, peste standardele din Romania noastra draga. Nu sunt foarte convins ca pot sa reprosez ceva editurii. Inteleg motivele care au condus la aceasta campanie/promotie, dar ca vechi prieten/cumparator/client sunt dezamagit. Nu puteti sustine ca aceste carduri se adreseaza “prietenilor nemira” si o sa argumentez aceasta afirmatie.
Statutul de “prieten” se bazeaza, in general, pe o relatie stabila si de durata.
Asta presupune, in particular, ca prietenul a cumparat cam tot ce a gasit interesant. Ca sa fiu mai concis, un “vechi prieten nemira” vizeaza aproape in exclusivitate noutatile. Nu pricep cum ar putea sa atinga categoria Gold si sa se mentina in aceasta categorie. Nu mai vorbesc despre Platina…
Exista o posibilitate: ne asociem mai multi si facem Platina… In primul rand e dificil/incomod si in al doilea rand Nemira nu castiga nimic… nu cred ca asta e scopul.
Din punctul meu de vedere, promotia NU se adreseaza “prietenilor”. Cel mult incearca sa atraga noi prieteni.
Nu e “treaba” mea, dar ma vad obligat sa afirm ca este o greseala de marketing. In aparenta campania s-a bucurat de succes, s-au cerut peste 3.000 de carduri, etc, etc. Pana acum ati cheltuit bani pentru productia si expedierea cardurilor si pentru implementarea procesului de validare/discount. Cum o sa-i recuperati? Eu tot la reducerile de pe site apelez…