n’autor susține campania „The Book Pitch – alegerea cititorului”

De 32 de ani, Editura Nemira aduce publicului povești puternice și idei provocatoare, prin a traduce unii dintre cei mai populari și îndrăzneți scriitori din lume și prin a susține constant scriitorii români, încurajând totodată generațiile noi și emergente. În legătură permanentă cu cititorii, firul roșu al cărților publicate este credința că literatura (și educația) salvează vieți, de aceea suntem bucuroși să susținem campania inedită a Centrului Național al Cărții (CENNAC), organizată cu sprijinul Institutului Cultural Român (ICR), o campanie care își propune să promoveze cărțile românești: THE BOOK PITCH. ALEGEREA CITITORULUI.

CENNAC invită astfel cititorii să se alăture promovării literaturii române în afara țării. Mai exact, le propune iubitorilor de literatură să prezinte, în română sau în engleză, prin intermediul unui material video de maximum 60 de secunde, o carte a unui autor român (cetățean român, originar din România sau din Republica Moldova, având ca limbă maternă limba română), care li se pare potrivită pentru a fi tradusă în străinătate.

Materialele video care întrunesc condițiile din regulamentul campaniei, primite în perioada 5 iulie – 5 noiembrie 2023 pe adresa de email thebookpitch@icr.ro, vor fi publicate pe paginile de social media ale Centrului Național al Cărții și ale partenerilor, iar din toamnă vor fi difuzate și pe TVR Cultural.

Doi dintre participanții la campanie au șansa de a participa la primele târguri internaționale de carte din 2024 unde Institutul Cultural Român, prin Centrul Național al Cărții, organizează prezența României: London Book Fair și Festival du Livre de Paris. Numele lor va fi ales prin tragere la sorți, în cadrul unui eveniment public organizat în timpul ediției din 2023 a Târgului Internațional de Carte Gaudeamus.

„Campania The Book Pitch. Alegerea cititorului este un instrument prin care ne propunem să promovăm în continuare cultura noastră scrisă peste hotare, într-un mod inedit și adaptat contemporaneității, în anul în care ICR împlinește 20 de ani de la înființare”, a declarat Liviu Jicman, președintele Institutului Cultural Român.

Regulamentul integral al campaniei The Book Pitch. Alegerea cititorului este disponibil pe site-ul oficial al Centrului Național al Cărții: www.cennac.ro.

O ocazie de neratat, prin urmare, din toate punctele de vedere. Tocmai de aceea n’autor, colecția de literatură română contemporană coordonată de Eli Bădică, care a împlinit de curând 5 ani, se alătură campaniei și provoacă întreaga comunitate a cititorilor  n’autor să participe, să le povestească tuturor despre cărțile lor favorite din literatura română contemporană.

Lasă un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *