Brian Eisenberg & Jeffrey Eisenberg – Call to action. Adaugă în coş
traducere de Dorina Tătăran
colecţia New Media
130 x 200, 368 pp.
Te-ai întrebat vreodată cum reuşesc cele mai importante branduri să-şi crească necontenit valoarea şi influenţa în online? Te pregăteşti pentru performanţe de top? Evaluezi corect standardele după care succesul va fi măsurat? Eşti pregătit pentru schimbare? Ai forţa şi elanul necesare pentru a obţine rezultatele dorite?
Dacă ai hotărârea şi motivaţia necesare să atingi performanţe fenomenale în online, această carte este îndemnul tău la acţiune. Call to Action oferă toate sfaturile şi informaţiile de care are nevoie orice afacere să îşi îmbunătăţească dramatic rezultatele în online. Adaugă în coş!
„Bryan şi Jeffrey Eisenberg sunt #1 în jocul conversiei online, iar numărul doi e la o distanţă atât de mare, încât parcă nici nu există.”
Patrick Byrne
CEO Overstock.com
„Cei doi Eisenberg vor rămâne pentru totdeauna pionierii care au schimbat marketingul online. Sunt sigur de asta.”
Roy H. Williams
„Bryan şi Jeffrey Eisenberg sunt #1 în jocul conversiei online, iar numărul doi e la o distanţă atât de mare, încât parcă nici nu există.”
Patrick Byrne
CEO al Overstock.com
„Cei doi Eisenberg vor rămâne pentru totdeauna pionierii care au schimbat marketingul online. Sunt sigur de asta.”
Roy H. Williams
Te-ai întrebat vreodată cum reuşesc cele mai importante branduri să-şi crească necontenit valoarea şi influenţa în online? Te pregăteşti pentru performanţe de top? Evaluezi corect standardele după care succesul va fi măsurat? Eşti pregătit pentru schimbare? Ai forţa şi elanul necesare pentru a obţine rezultatele dorite?
Dacă ai hotărârea şi motivaţia necesare să atingi performanţe fenomenale în online, această carte este îndemnul tău la acţiune. Call to Action oferă toate sfaturile şi informaţiile de care are nevoie orice afacere să îşi îmbunătăţească dramatic rezultatele în online. Adaugă în coş!
O asteptam de mult! 😛
Te cred. Adaug-o in cos! 🙂
Toate bune si frumoase , dar Epoca Descoperirilor 3 pe cand?
Pai la anu’…