Editura Nemira lansează Bookvertising, o campanie națională de promovare a cititului. Bookvertising este o inițiativă prin care ne dorim să susținem literatura română contemporană, plasând în reclamele brandurilor cărți scrise de autori români, oferindu-le astfel mai multă expunere și vizibilitate.
Adesea, cărțile nu apar în reclame, iar când o fac, sunt doar parte din recuzită, fără a fi recognoscibile. Întrebarea de la care am pornit a fost: „Cum ar fi ca aceste cărți să fie reale și vizibile, ba chiar să aparțină autorilor români?” Așa au luat naștere Bookvertising și platforma www.bookvertising.ro.
Vrem să promovăm cititul și, în același timp, să creștem notorietatea scriitorilor români prin prezența în reclamele brandurilor care au o vizibilitate puternică, atât în TV, cât și în mediul online. Mai multe branduri s-au alăturat deja acestei inițiative prin postări care includ cărți de la editura Nemira: Edenia, Raffaello, Giotto, Star, San România. Acestea pot fi vizualizate aici și prin hashtag-ul #bookvertising din Facebook.
Prin Bookvertising, vrem ca plasarea cărților în reclame să devină o normalitate. De aceea, invităm și celelalte edituri din România să ni se alăture și să pună la dispoziția brandurilor și a creatorilor de reclame cât mai multe titluri ale scriitorilor români contemporani. Mecanismul este foarte simplu: brandurile intră pe bookvertising.ro și își aleg cărțile pe care doresc să le plaseze în vizualurile lor.
Este important pentru noi să existe un îndemn constant către citit, o publicitate permanentă la cărți, de aceea vă invităm să faceți parte din inițiativă și să ne ajutați să dăm vestea mai departe, astfel încât cărțile din literatură română contemporană să aibă mai multă expunere și vizibilitate.
Tweet