Campania națională Bookvertising, lansată de Editura Nemira și Agenția Saatchi & Saatchi + The Geeks, a câștigat 3 premii în cadrul celui mai important festival de marketing și publicitate online, Internetics, aflat la a 22-a ediție.
Premiile câștigate sunt: GOLD la SOCIAL MEDIA // Social Media Special Mechanics și SILVER la COMMUNITIES // Brand Associated Communities & Internetics Digital for Good.
Echipa proiectului a fost alcătuită din:
Editura Nemira: Andreea Lupescu – PR Manager, Eli Bădică – Coordonator n’autor, Ana Androne – Director Comercial, Andreea Mitran – Digital Brand Manager
Saatchi & Saatchi + The Geeks: Miruna Antonescu – Head of Strategy, Bogdan Costin – Creative Director, Cristiana Petre – Senior Copywriter, Robert Sopalache – Senior Art Director, Paul Foltache – Senior Web Developer, Georgiana Feriu – Account Manager, Simona Zglimbea – Account Director
Festivalul Internetics recunoaște în fiecare an cele mai bune inițiative digitale și cele mai bune practici în comunicarea online. În cadrul evenimentului au fost decernate 44 de trofee – dintre care 18 trofee GOLD și 23 de trofee SILVER. Ediția din acest an a avut loc la NORD Events Center by Globalworth.
Bookvertising este o inițiativă care își dorește să susțină literatura română contemporană, plasând în reclamele brandurilor cărți scrise de autori români, oferindu-le astfel mai multă expunere și vizibilitate.
Adesea, cărțile nu apar în reclame, iar când o fac, sunt doar parte din recuzită, fără a fi recognoscibile. Întrebarea de la care a pornit totul, a fost: „Cum ar fi ca aceste cărți să fie reale și vizibile, ba chiar să aparțină autorilor români?” Așa au luat naștere Bookvertising și platforma www.bookvertising.ro.
Mai multe branduri s-au alăturat deja acestei inițiative prin postări care includ cărți de la editura Nemira, dar și de la alte edituri care s-au alăturat campaniei. Acestea pot fi vizualizate aici: www.facebook.com/hashtag/bookvertising.
Platforma este deschisă tuturor brandurilor și editurilor care își doresc să încurajeze cititul. Mecanismul este foarte simplu: brandurile intră pe bookvertising.ro și își aleg cărțile pe care doresc să le plaseze în vizualurile lor.