Trei premii la Internetics pentru Campania națională BOOKVERTISING: Editura Nemira & Agenția Saatchi&Saatchi + The Geeks

Campania națională Bookvertising, lansată de Editura Nemira și Agenția Saatchi & Saatchi + The Geeks, a câștigat 3 premii în cadrul celui mai important festival de marketing și publicitate online, Internetics, aflat la a 22-a ediție.

Premiile câștigate sunt: GOLD la SOCIAL MEDIA // Social Media Special Mechanics și SILVER la COMMUNITIES // Brand Associated Communities & Internetics Digital for Good.

Echipa proiectului a fost alcătuită din:

Editura Nemira: Andreea Lupescu – PR Manager, Eli Bădică – Coordonator n’autor, Ana Androne – Director Comercial, Andreea Mitran – Digital Brand Manager

Saatchi & Saatchi + The Geeks: Miruna Antonescu – Head of Strategy, Bogdan Costin – Creative Director, Cristiana Petre – Senior Copywriter, Robert Sopalache – Senior Art Director, Paul Foltache – Senior Web Developer, Georgiana Feriu – Account Manager, Simona Zglimbea – Account Director
Festivalul Internetics recunoaște în fiecare an cele mai bune inițiative digitale și cele mai bune practici în comunicarea online. În cadrul evenimentului au fost decernate 44 de trofee – dintre care 18 trofee GOLD și 23 de trofee SILVER. Ediția din acest an a avut loc la  NORD Events Center by Globalworth.


Bookvertising este o inițiativă care își dorește să susțină literatura română contemporană, plasând în reclamele brandurilor cărți scrise de autori români, oferindu-le astfel mai multă expunere și vizibilitate.

Adesea, cărțile nu apar în reclame, iar când o fac, sunt doar parte din recuzită, fără a fi recognoscibile. Întrebarea de la care a pornit totul, a fost: „Cum ar fi ca aceste cărți să fie reale și vizibile, ba chiar să aparțină autorilor români?” Așa au luat naștere Bookvertising și platforma www.bookvertising.ro.

Mai multe branduri s-au alăturat deja acestei inițiative prin postări care includ cărți de la editura Nemira, dar și de la alte edituri care s-au alăturat campaniei. Acestea pot fi vizualizate aici: www.facebook.com/hashtag/bookvertising.

Platforma este deschisă tuturor brandurilor și editurilor care își doresc să încurajeze cititul. Mecanismul este foarte simplu: brandurile intră pe bookvertising.ro și își aleg cărțile pe care doresc să le plaseze în vizualurile lor.

Lasă un comentariu

Your email address will not be published. Required fields are marked *