Noutăţi Gaudeamus (5): Brian Eisenberg & Jeffrey Eisenberg – Call to action

Brian & Jeffrey Eisenberg - Call to action. Adauga in cos, New Media, Nemira, 2010

Brian Eisenberg & Jeffrey EisenbergCall to action. Adaugă în coş

traducere de Dorina Tătăran

colecţia New Media

130 x 200, 368 pp.

Te-ai întrebat vreodată cum reuşesc cele mai importante branduri să-şi crească necontenit valoarea şi influenţa în online? Te pregăteşti pentru performanţe de top? Evaluezi corect standardele după care succesul va fi măsurat? Eşti pregătit pentru schimbare? Ai forţa şi elanul necesare pentru a obţine rezultatele dorite?

Dacă ai hotărârea şi motivaţia necesare să atingi performanţe fenomenale în online, această carte este îndemnul tău la acţiune. Call to Action oferă toate sfaturile şi informaţiile de care are nevoie orice afacere să îşi îmbunătăţească dramatic rezultatele în online. Adaugă în coş!

„Bryan şi Jeffrey Eisenberg sunt #1 în jocul conversiei online, iar numărul doi e la o distanţă atât de mare, încât parcă nici nu există.”

Patrick Byrne

CEO Overstock.com

„Cei doi Eisenberg vor rămâne pentru totdeauna pionierii care au schimbat marketingul online. Sunt sigur de asta.”

Roy H. Williams

„Bryan şi Jeffrey Eisenberg sunt #1 în jocul conversiei online, iar numărul doi e la o distanţă atât de mare, încât parcă nici nu există.”

Patrick Byrne

CEO al Overstock.com

„Cei doi Eisenberg vor rămâne pentru totdeauna pionierii care au schimbat marketingul online. Sunt sigur de asta.”

Roy H. Williams

Te-ai întrebat vreodată cum reuşesc cele mai importante branduri să-şi crească necontenit valoarea şi influenţa în online? Te pregăteşti pentru performanţe de top? Evaluezi corect standardele după care succesul va fi măsurat? Eşti pregătit pentru schimbare? Ai forţa şi elanul necesare pentru a obţine rezultatele dorite?

Dacă ai hotărârea şi motivaţia necesare să atingi performanţe fenomenale în online, această carte este îndemnul tău la acţiune. Call to Action oferă toate sfaturile şi informaţiile de care are nevoie orice afacere să îşi îmbunătăţească dramatic rezultatele în online. Adaugă în coş!

4 Commentarii

  1. Sorin Manica 16/11/2010 Reply
  2. Vlad Puescu 16/11/2010 Reply
  3. Xander 16/11/2010 Reply
  4. barabas 17/11/2010 Reply

Lasă un comentariu

Your email address will not be published.